M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

ARBOnetwork przejęło od Ad.netu obsługę serwisów internetowych G+J

Serwis Dzienny | 6 stycznia 2009, 06:45

Grupa G+J Polska skonsolidowało obsługę reklamową swoich serwisów internetowych w ramach sieci ARBOnetwork. Firma ta została wybrana w konkursie. Zajmie...

Grupa G+J Polska skonsolidowało obsługę reklamową swoich serwisów internetowych w ramach sieci ARBOnetwork. Firma ta została wybrana w konkursie. Zajmie się sprzedażą reklam dla serwisów grupy G+J, w której skład wchodzą m.in. serwisy kobiece: Kobieta.pl, Gala.pl, Glamour.pl, RodziceOnline.pl, MojeGotowanie.pl, i turystyczno-lifestyle'owe, jak National-geographic.pl, Odyssei.com czy Focus.pl. Do sieci ARBOnetwork dołączyły także strony spółki Pixelate Ventures należącej do wydawnictwa G+J. Są to m.in. serwis społecznościowy Epuls.pl, serwis lifestyle'owy o modzie i trendach Stylio.pl oraz fotoblog Story.pl.

Do tej pory za obsługę serwisów G+J Polska odpowiadał Ad.net, a w przypadku Pixelate Ventures - IDM.net. Wydawnictwo nie rezygnuje z indywidualnej sprzedaży reklam, która będzie prowadzona przez dwa biura w Warszawie i Krakowie. (JD)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,