M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

DreamWorks i PepsiCo przygotowują produkcje w 3D na Superbowl

Serwis Dzienny | 7 stycznia 2009, 06:45

DreamWorks i PepiCo przygotowują specjalną akcję reklamową na finał Superbowl zaplanowany na 1 lutego br. Firmy rozpowszechniają 125 mln par...

DreamWorks i PepiCo przygotowują specjalną akcję reklamową na finał Superbowl zaplanowany na 1 lutego br. Firmy rozpowszechniają 125 mln par okularów umożliwiających oglądanie programu telewizyjnego w technice 3D. Dzięki okularom w przerwie transmisji sportowej widzowie będą mogli zobaczyć 90-sekundowy zwiastun filmu "Monsters vs. Alien" (produkcja DreamWorks). Również wtedy w telewizji wyemitowany zostanie 60-sekundowy spot reklamowy napoju SoBe Life Water z portfolio PepsiCo.

Okulary 3D są dołączane do napojów PepsiCo na terenie Stanów Zjednoczonych. Firmy nie podają wysokości budżetu akcji. Jeff Katzenberg, CEO DreamWorks, powiedział jedynie, że działania w 3D to wydatek rzędu dziesiątków milionów dolarów. Superbowl pokazywany będzie w NBC. W ub.r. finał oglądało 97,5 mln widzów. Był to drugi najlepiej oglądany program w historii amerykańskiej telewizji. NBC przygotowuje też specjalny miniserial w technice 3D. ("BrandRepublic")

Czytaj więcej na temat: , , , ,