Kraj

Wirtualna Polska z myślą o klientach indywidualnych

Biuro reklamy portalu Wirtualna Polska przygotowało dla klientów indywidualnych zimową ofertę promocyjną, która obejmuje mailing, kampanie graficzne w serwisach Wirtualnej...

Biuro reklamy portalu Wirtualna Polska przygotowało dla klientów indywidualnych zimową ofertę promocyjną, która obejmuje mailing, kampanie graficzne w serwisach Wirtualnej Polski i tzw. formy stałe na głównej stronie portalu.

Teraz mailing o wadze do 35 kilobajtów można otrzymać w cenie mailingu do 25 kilobajtów. Bez dodatkowych opłat można skorzystać z targetowania na wybrane województwo (cennikowa dopłata to 25 proc.), a dopłata za targetowanie mailingu do konkretnego miasta wynosi 25 proc. zamiast cennikowych 50 proc. (np. za mailing o wadze do 35 kB skierowany do osób mieszkających w woj. łódzkim klient zapłaci 60 zł netto zamiast cennikowych 93,75 zł netto).

Klient, który zdecyduje się na kampanię zasięgową, otrzyma gratis billboard. Ta forma graficzna jest dodawana do toplayera lub brandmarka (standardowa cennikowa dopłata poza wynosi promocją 50 proc.). Również bez jakichkolwiek opłat będzie można stargetować kampanię na konkretne województwo. O połowę spadła też dopłata za target na określone miasto (25 proc. zamiast 50 proc.; np. za kampanię zasięgową na nośnikach brandmark i billboard skierowaną do osób mieszkających w woj. śląskim klient zapłaci 27 zł netto zamiast 41,25 zł netto).

Jednym z atrakcyjniejszych rozwiązań w promocji zimowej WP jest tzw. mid boks w cenie 25 tys. zł za jeden dzień przy 100 proc. odsłon.

– Tworzyliśmy ofertę promocyjną z myślą o klientach indywidualnych, którzy szukają nowych, tańszych kanałów dotarcia do odbiorców mieszkających w konkretnym regionie Polski. Zdecydowaliśmy się więc m.in. na rezygnację z opłat za geotargetowanie reklamy oraz podział emisji na poszczególne województwa dla wybranej formy stałej na stronie głównej Wirtualnej Polski. Wykorzystaliśmy przy tym formy, które najbardziej interesują reklamodawców, czyli mailing i budujące zasięg kampanie graficzne – mówi Marzena Zabielska z biura reklamy Wirtualnej Polski. Promocja potrwa do końca lutego 2009 r.

Średnia dzienna liczba unikatowych użytkowników strony głównej WP przekracza 2,65 mln (GemiusTraffic, uśrednione dane dzienne za listopad 2008). (TWI)