Kraj

New Look Group tworzy dział retail

New Look Group, firma specjalizująca się w niestandardowej komunikacji out-of-home, zamierza rozwijać swoje usługi w zakresie komunikacji retailowej (w sieciach...

New Look Group, firma specjalizująca się w niestandardowej komunikacji out-of-home, zamierza rozwijać swoje usługi w zakresie komunikacji retailowej (w sieciach sprzedaży). W tym celu utworzono w ramach dywizji TPI (Touch Point Outdoor) dział retail. Na jego czele stoi Martyna Lewandowska (poprzednio w Surprise Me!dia i biurze reklamy “Pulsu Biznesu”).

Według prognoz New Look Group rynek komunikacji w sieciach sprzedaży będzie wykazywał stały trend wzrostowy wynikający z alokacji budżetów marketingowych i większych nacisków na wyniki sprzedaży w dobie zaostrzonej konkurencji. – Marketerzy coraz częściej dostrzegają, że przestrzeń handlowa może być traktowana jako medium. W dodatku jest to medium wyjątkowo efektywne – bezpośrednio powiązane ze sprzedażą produktów – twierdzi Martyna Lewandowska.

Dział retail nie zamierza ograniczać się tylko do pośrednictwa w zakupie powierzchni do komunikacji i akcji field marketingu oraz experiential marketingu. Firma chce pomagać sieciom handlowym zoptymalizować ich ofertę dla reklamodawców, będzie też inwestować w narzędzia pomiaru efektywności. (BG)