Przetargi

Grupa Atlas szuka agencji do opracowania strategii dla dwóch marek

Grupa Atlas ogłosiła przetarg reklamowy, do którego zaprosiła pięć agencji. Ich nazw jednak nie ujawniono. Wyłoniona w konkursie agencja zajmie...

Grupa Atlas ogłosiła przetarg reklamowy, do którego zaprosiła pięć agencji. Ich nazw jednak nie ujawniono. Wyłoniona w konkursie agencja zajmie się opracowaniem spójnej strategii komunikacji dla marek Atlas i Gipsar. Celami kampanii w przypadku Atlasa mają być budowanie określonego wizerunku marki oraz poinformowanie o szerokiej palecie wyrobów, natomiast w przypadku Gipsara chodzi o relaunch marki. Propozycje agencji dotyczyć będą komunikowania się za pomocą trzech nośników: telewizji, radia i outdooru. Paweł Burdziakowski, dyrektor ds. grupy produktów Grupy Atlas, powiedział, że przetarg powinien być rozstrzygnięty pod koniec stycznia br.

Grupa Atlas do tej pory nie współpracowała na stałe z żadną agencją reklamową. (BG)