Kraj

Garnier funduje wyjazd na wenecki karnawał

L'Oréal Polska rozpoczął telewizyjną i radiową kampanię karnawałową kosmetyków marki Garnier obejmującą konkurs dla konsumentów oraz promocję cenową produktów w...

L’Oréal Polska rozpoczął telewizyjną i radiową kampanię karnawałową kosmetyków marki Garnier obejmującą konkurs dla konsumentów oraz promocję cenową produktów w punktach sprzedaży. Nagrodami w konkursie jest 50 voucherów na wyjazd na karnawał w Wenecji. W konkursie mogą wziąć udział osoby, które zakupią minimum dwa produkty marki Garnier i wyślą SMS-a z dokończonym zdaniem: “Dbam o siebie, gdy…”.

Z tej okazji przygotowano 10-sekundowe tzw. dokrętki do standardowych spotów telewizyjnych prezentujące produkty objęte promocją cenową, w tym krem koloryzujący Garnier Nutrisse, balsam do ciała Garnier Body Repair, szampon Garnier Fructis Pielęgnacja Włosów Blond i krem Garnier Ultra Lift. Filmy z dokrętką są emitowane w TVP1, TVP2, Polsacie, Polsacie 2, TVN, TV4, TVN Siedem i stacjach z pakietu At Media. Spot radiowy trwa 30 s, jest emitowany m.in. w Radiu Zet, Eska Warszawa, Karolina Złote Przeboje, Puls Złote Przeboje.

Za kreację działań reklamowych odpowiada agencja Publicis. Planowanie i zakup mediów dla L’Oréal Polska realizuje ZenithOptimedia. (MB)