Przetargi

PARP zawiesił przetarg, ale wkrótce ogłosi nowy

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości unieważniła przetarg na realizację ogólnopolskiej kampanii promocyjnej (patrz DS "MMP" z 24 września i 20 listopada...

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości unieważniła przetarg na realizację ogólnopolskiej kampanii promocyjnej (patrz DS “MMP” z 24 września i 20 listopada ub.r.). – W wyniku weryfikacji ofert okazało się, że nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu, w takiej sytuacji zamawiający ma obowiązek unieważnić przetarg – mówi Anna Szajkowska odpowiedzialna za przetarg z ramienia PARP.

PARP przygotowuje więc nowe postępowanie. Przetarg znów będzie miał charakter nieograniczony.

Budżet działań wyszczególnionych w specyfikacjach unieważnionego konkursu był wart na 23 mln zł, kampania miała potrwać do 2011 roku (te warunki prawdopodobnie się nie zmienią w nowym zamówieniu).

Oferty w unieważnionym przetargu złożyło 5 konsorcjów – Young & Rubicam, MediaCom i Wunderman; Media On, Ecorys Polska, JMTM, Ecotec Research and Consulting i Ecorys Nederland; WYG International, Testardo Gram i Profile; CAM Media i Starlink; Euro RSCG, Marketing House i ZenithOptimedia. Jako samodzielny oferent do udziału w przetargu zgłosiła się też Platforma Mediowa “Point Group”. (JN)