Zagranica

Marka Onitsuka Tiger będzie świętować 60-lecie w ramach rocznej kampanii reklamowej

Onitsuka Tiger, sportowa marka premium z portfolio firmy Asics w 2009 r. świętować będzie 60-lecie. Z tej okazji przygotowana została...

Onitsuka Tiger, sportowa marka premium z portfolio firmy Asics w 2009 r. świętować będzie 60-lecie. Z tej okazji przygotowana została kampania reklamowa, która trwać będzie przez cały rok. Działania prowadzone będą pod hasłem “Cycle of Life”. Kreację przygotowała agencja Amsterdam Worldwide. Kampania ruszy w lutym. Nawiązywać będzie do symboliki japońskiego kalendarza. Agencja przygotuje spot internetowy, reklamy prasowe i na nośniki w sklepach. W 2007 r. reklamy marki Onitsuka Tiger przygotowane właśnie przez agencję Amsterdam Worldwide zdobyły kilka ważnych międzynarodowych nagród m.in. Silver Cyber Lion w Cannes. (“BrandRepublic”)