Kraj

Nowy szef marketingu Play chce przyciągać zmieniających operatora

P4, operator sieci komórkowej Play, potwierdził oficjalnie, że Bartosz Dobrzyński obejmie stanowisko dyrektora ds. marketingu i członka zarządu spółki. Na...

P4, operator sieci komórkowej Play, potwierdził oficjalnie, że Bartosz Dobrzyński obejmie stanowisko dyrektora ds. marketingu i członka zarządu spółki. Na tych stanowiskach zastąpi Jacka Balickiego, który zdecydował się rozstać z P4, choć jeszcze przez pół roku będzie doradzał zarządowi P4. Swoich dalszych planów zawodowych Balicki na razie nie ujawnia.

Bartosz Dobrzyński do Play przeszedł we wrześniu ub.r. z Grupy Telekomunikacji Polskiej, gdzie pełnił funkcję dyrektora pionu marketingu telefonii komórkowej (czyli szefa marketingu Orange), pracował w PTK Centertel (Grupa TP), a wcześniej w Polkomtelu (Plus). W branży telekomunikacyjnej pracuje od 1999 r. Uzyskał tytuł MBA na Uniwersytecie Warszawskim.

Dobrzyński mówi, że jego głównym celem jako nowego szefa marketingu Play jest sprawić, aby “Play był pierwszym wyborem klientów zmieniających operatora”. (MB)