Kraj

Princessa wystartowała z kampanią skierowaną do kobiet

Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa marki Princessa (Nestle Polska) pod hasłem "Akademia codziennych przyjemności". Koncept kreatywny opiera się na stwierdzeniu, że...

Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa marki Princessa (Nestle Polska) pod hasłem “Akademia codziennych przyjemności”. Koncept kreatywny opiera się na stwierdzeniu, że każda kobieta potrzebuje małych przyjemności – niezaplanowanych zakupów, wizyty u fryzjera, spotkanie ze znajomymi czy chwili z ulubionym wafelkiem.

Działania potrwają do końca lutego, obejmują telewizję (TVN, TVN Siedem, TVP1, TVP2, Polsat, TV4) i kino. Kreację kampanii przygotowała agencja Lowe GGK, spot wyreżyserował duński reżyser Martin Aamund. Media zaplanował i kupił dom mediowy Mediaedge:cia. (DD)