Przetargi

Kompania Piwowarska rozważa przetarg na komunikację zintegrowaną marki Grolsch

Kompania Piwowarska rozważa przetarg na komunikację zintegrowaną marki Grolsch - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Według naszych informacji, jeżeli marka z kampanią...

Kompania Piwowarska rozważa przetarg na komunikację zintegrowaną marki Grolsch – dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Według naszych informacji, jeżeli marka z kampanią trafi do telewizji, będzie to prawdopodobnie adaptacja reklam zagranicznych. Marketer będzie na poziomie lokalnym kreować działania w innych kanałach komunikacji. Prawdopodobnie sprawa wielkości budżetu dla Grolscha wciąż nie jest przesądzona i plany marketingowe czekają na akceptację przez centralę SABMillera.

Z początkiem roku Grolsch przeszedł z portfolio CEDC do Kompanii Piwowarskiej. Jest to piwo premium, które będzie konkurować z Carlsbergiem i Heinekenem. Marketer nie komentuje żadnych informacji dotyczących Grolscha. (TW)