M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Grzegorz Markowski przechodzi do Corporate Profiles Consulting

Serwis Dzienny | 4 lutego 2009, 06:45

Do firmy Corporate Profiles Consulting (Grupa DDB), zajmującej się doradztwem strategicznym w marketingu i komunikacji, dołączają Aleksandra Jaworska-Surma oraz Grzegorz...

Do firmy Corporate Profiles Consulting (Grupa DDB), zajmującej się doradztwem strategicznym w marketingu i komunikacji, dołączają Aleksandra Jaworska-Surma oraz Grzegorz Markowski. Markowski poprzednio pełnił funkcję dyrektora strategii w agencji reklamowej DDB, jest też jednym z prowadzących program "Szkło kontaktowe" w TVN24 oraz autorem audycji w Radiu Tok FM.

Jaworska-Surma współpracowała z DDB jako senior strategic planner, przedtem była dyrektorem strategii w agencji JWT. Oboje byli wcześniej przez wiele lat związani z Millward Brown SMG/KRC, gdzie współzarządzali zespołem badawczym oraz prowadzili projekty jakościowe. Markowski i Jaworska w CPC zajmą się tworzeniem nowego działu wyspecjalizowanego w badaniach i identyfikacji insightów konsumenckich.

- Pojawienie się nowych osób w firmie jest związane ze wzbogaceniem portfolio usług oferowanych przez CPC oraz rozszerzeniem zainteresowań firmy o nowe, coraz bardziej istotne dla klientów obszary - mówi Stanisław Mencwel, managing director firmy. - Kluczową częścią projektów strategicznych jest poszukiwanie insightów konsumenckich i to właśnie w tej sferze chcemy poszerzać nasze kompetencje.

Kompetencje Grzegorza Markowskiego w DDB przejmie Natalia Załęcka, która awansowała na stanowisko strategic group head. W pracę działu zaangażuje się mocniej niż dotychczas Szymon Gutkowski, dyrektor generalny DDB. Z nieoficjalnych informacji wynika, że agencja prowadzi rekrutację na stanowiska menedżerskie do działu strategii.

Inne ważne zmiany w CPC to awanse konsultantów - Agnieszka Kwaśniewska obejmie stanowisko strategic team directora, zaś Jakub Rembiewski stanowisko senior brand consultanta. Na obecną strukturę CPC składają się trzy zespoły strategiczne prowadzone przez Agnieszkę Kwaśniewską, Jakuba Rembiewskiego oraz Arkadiusza Łosia. W 2008 roku CPC zrealizowało projekty doradcze dla firm takich, jak: Lisner, LPP, Polski Lek, Samanta, Skoda, Fundacja Muzeum Piłsudskiego, Merck, GE Money Bank i Dogmat Ukraina. (JP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,