Kraj

Saatchi po rekomendacji sieci realizuje projekt dla "Waseet"

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi realizuje pod hasłem "Jeśli coś jest do kupienia, na pewno znajdziesz to w Waseet" kampanię...

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi realizuje pod hasłem “Jeśli coś jest do kupienia, na pewno znajdziesz to w Waseet” kampanię reklamową pierwszej polskiej edycji bezpłatnego tygodnika ogłoszeniowego “Waseet”. Projekt jest realizowany na zlecenie grupy wydawniczej Al Waseet International.

Kampania została przygotowana przez dwa podmioty wchodzące w skład grupy Saatchi & Saatchi. Za działania ATL odpowiedzialne jest Saatchi Communications, a za działania BTL – Saatchi Direct. Saatchi otrzymało ten projekt z rekomendacji sieci Saatchi (główną agencją obsługującą budżet wydawcy jest Saatchi Dubaj). Za planowanie i zakup mediów odpowiadają Equinox Media (outdoor) i ARBOmedia (direct). (AMS)