Zagranica

Chrysler łączy reklamy i sprzedaż swoich trzech marek

Koncern motoryzacyjny Chrysler w Stanach Zjednoczonych rozpoczął kampanię reklamową, w której łączy wszystkie swoje trzy marki, czyli: Chryslera, Dodge'a i...

Koncern motoryzacyjny Chrysler w Stanach Zjednoczonych rozpoczął kampanię reklamową, w której łączy wszystkie swoje trzy marki, czyli: Chryslera, Dodge’a i Jeepa. Wszystkie modele pojawiają się razem w reklamach. Marketer postanowił też połączyć sprzedaż wszystkich marek w jednej sieci dilerskiej. Od tego czasu marki nie mają oddzielnych salonów sprzedaży. Samochody wszystkich trzech marek dostępne są łącznie w 3,2 tys. punktach sprzedaży. Wcześniej multibrandową kampanię reklamową swoich marek prowadził m.in. koncern General Motors (m.in. dla Opla i Chevroleta). Decyzja Chryslera podyktowana jest 30-procentowym spadkiem sprzedaży, jaki koncern zanotował na rynku amerykańskim w ub.r. (“WARC”)