Kraj

Marek Rosłan w dziale strategii Momentum Worldwide

Marek Rosłan objął stanowisko strategic research and analisis managera w dziale strategii Momentum Worldwide. Do jego zadań należy przede wszystkim...

Marek Rosłan objął stanowisko strategic research and analisis managera w dziale strategii Momentum Worldwide. Do jego zadań należy przede wszystkim rozwój metodologii badawczych będących w ofercie agencji. Ma być także odpowiedzialny za popularyzację metodologii mSight, której celem jest poznanie opinii i oczekiwań konsumentów. Obecnie zespół strategii agencji liczy siedem osób i jest zarządzany przez Annę Pasińską i Ewę Sieńkowską.

Marek Rosłan przeszedł do Momentum Worldwide z Domu Badawczego “Maison”, gdzie przez ostatnie trzy lata pełnił funkcję kierownika badań ilościowych. Zajmował się tam m.in. obsługą projektu badań reputacji PremiumBrand. Wcześniej przez półtora roku pracował w domu mediowym OMG Poland jako badacz, odpowiadając za projekty dla klientów OMG Poland oraz działania nowobiznesowe. (TW)