Kraj

Customer experience najważniejszy dla KFC, możliwa rezygnacja z dostaw do domu

Należąca do AmRestu sieć KFC stawia na budowanie doświadczenia konsumenta i kreowanie wizerunku. Marka rozpoczęła pierwszą od kilku lat kampanię...

Należąca do AmRestu sieć KFC stawia na budowanie doświadczenia konsumenta i kreowanie wizerunku. Marka rozpoczęła pierwszą od kilku lat kampanię wizerunkową, w której komunikuje m.in. o tym, że potrawy są przygotowywane ze świeżych kurczaków, ręcznie przez kucharza (pisaliśmy o tym szczegółowo w DS “MMP” z 24 lutego br.). Częścią działań budujących customer experience jest natomiast odświeżenie wyglądu restauracji. Z 95 lokali KFC, które działają w Polsce, nowy design ma już około 30. Będzie też kilka nowości produktowych w ofercie KFC. Wkrótce pojawi się lepsza kawa i nowe napoje kawowe, zmiany są planowane także w ofercie sałatek.

W związku z tą strategią mniejszy nacisk będzie kładziony na delivery, czyli dostawę do domu. W niektórych regionach marketer może stopniowo rezygnować z tej usługi. (TW)