Kraj

Promocja Timotei połączona z castingiem do programu Martyny Wojciechowskiej

Unilever rozpoczął promocję konsumencką produktów marki Timotei do pielęgnacji włosów. Celem projektu jest wzrost sprzedaży i kreowanie wizerunku marki. Za...

Unilever rozpoczął promocję konsumencką produktów marki Timotei do pielęgnacji włosów. Celem projektu jest wzrost sprzedaży i kreowanie wizerunku marki. Za kreację oraz realizację promocji odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing.

Działania promocyjne prowadzone są we wszystkich hipermarketach sieci Tesco na terenie całego kraju. Promocja oparta została na mechanice loterii, w której do wygrania jest dwuosobowy wyjazd do Peru oraz 100 nagród dodatkowych w postaci zestawów kosmetyków. W loterii może wziąć udział każdy, kto zakupi co najmniej dwa produkty Timotei do pielęgnacji i stylizacji włosów i wyśle SMS-a z odpowiednim hasłem. Materiały POS komunikujące promocję zapraszają również na casting do nowego programu podróżniczego Martyny Wojciechowskiej “Kobieta na krańcu świata”, który emitowany będzie jesienią w telewizji TVN.

IQ Marketing przygotowała kreacje materiałów POS, reklam do gazetki sieci Tesco oraz bannerów na stronę internetową. Za obsługę platformy SMS odpowiada AtomClick, dział interaktywny IQ Marketing. Promocja trwa do 26 marca br. (TW)