Kraj

Eurobank inwestuje w reklamie w technikę animacji poklatkowej

Eurobank rozpoczyna nową kampanię kredytu gotówkowego. Telewizyjny spot reklamowy został zrealizowany w specjalnej technice produkcji animacji poklatkowej (ang. stop motion),...

Eurobank rozpoczyna nową kampanię kredytu gotówkowego. Telewizyjny spot reklamowy został zrealizowany w specjalnej technice produkcji animacji poklatkowej (ang. stop motion), w której obraz rejestrowany jest przy użyciu kamer fotograficznych. Nagranie 1 s spotu wymagało zrealizowania 25 zdjęć. Przy produkcji spotu pracowali twórcy z ekipy nagrodzonego w roku 2007 Oscarem brytyjsko-polskiego krótkometrażowego filmu lalkowego “Piotruś i wilk” według Sergiusza Prokofiewa: Artur Zicz – producent efektów specjalnych, Adam Wyrwas – główny animator, Krzysztof Brzozowski – animator, Tomasz Wochniak – asystent kamery, związani ze studiem Se-Ma-For.

Za kreację odpowiadała agencja reklamowa DDB i jej dyrektor kreatywny Dariusz Zatorski, spot wyreżyserował Sebastian Pańczyk, a wyprodukowało go studio Cut Cut.

– Kredyt gotówkowy to nasz flagowy produkt, jest stale obecny w naszej komunikacji – mówi Anna Ciszewska, kierownik ds. komunikacji, odpowiedzialna za kampanię w Eurobanku. W marcu br. bank promocyjnie obniżył oprocentowanie kredytów do 7 proc. – Dlatego zdecydowaliśmy się na formułę reklamy, która z jednej strony jasno zaprezentuje cechy produktu, a z drugiej – mocno nas wyróżni. Niestandardowe, utrzymane w ciekawej stylistyce reklamy wpisują się też w filozofię Eurobanku – stale dążącego do innowacji, nowoczesnego i przełamującego bankowe schematy – dodaje Ciszewska.

Spot emitowany będzie w dwóch wersjach – komunikujących przede wszystkim obniżone do 7 proc. oprocentowanie kredytu oraz wymiennie drugą cechę oferty – możliwość wyboru wysokości lub dnia spłaty rat.

Media zaplanował i kupił dom mediowy Starcom. Kampania obecna będzie w głównych stacjach telewizyjnych, a także w prasie i internecie. (MB)