Kraj

PIU rozwija dział PR i marketingu, zatrudnia dziennikarza z "Dziennika"

Marcin Tarczyński objął stanowisko analityka w dziale public relations i marketingu Polskiej Izby Ubezpieczeń (PIU). Będzie odpowiedzialny za prowadzenie relacji...

Marcin Tarczyński objął stanowisko analityka w dziale public relations i marketingu Polskiej Izby Ubezpieczeń (PIU). Będzie odpowiedzialny za prowadzenie relacji z mediami, nadzór nad komunikacją elektroniczną PIU oraz analizę danych ubezpieczeniowych dla potrzeb rynku.

Przez ostatnie trzy lata Marcin Tarczyński był dziennikarzem specjalizującym się przede wszystkim w tematyce ubezpieczeniowej. Ostatnio pracował w “The Wall Street Journal Polska” (dodatku ekonomicznym do “Dziennika”), a wcześniej także w “Gazecie Giełdy Parkiet”.

– To dla nas duże wzmocnienie. Poszukiwaliśmy osoby z doświadczeniem dziennikarskim i dobrze poruszającej się w problematyce ubezpieczeniowej – mówi Jan Grzegorz Prądzyński, wiceprezes PIU. – Rozwijamy dział public relations i marketingu, aby wzmocnić wizerunek PIU i rangę ubezpieczeń w Polsce – dodaje Prądzyński. (BG)