Zagranica

Visa wdraża nową globalną platformę komunikacji Go

Organizacja płatnicza Visa wdraża nową, globalną platformę komunikacyjną Go. W reklamach pojawi się hasło korporacyjne "More people go with Visa"...

Organizacja płatnicza Visa wdraża nową, globalną platformę komunikacyjną Go. W reklamach pojawi się hasło korporacyjne “More people go with Visa” (w spotach telewizyjnych wykorzystano głos znanego aktora Morgana Freemana).

Litery w słowie “go” układane są z różnych rzeczy i przedmiotów, takich jak: stemple wizowe w paszporcie, połamane płyty winylowe, warzywa, a nawet z sylwetek osób. W reklamach outdoorowych i prasowych wykorzystane są takie motywy, jak: stroje bikini, zabytki historyczne i różnobarwne symbole charakterystyczne dla kultury i kuchni np. Azji.

Pół roku temu Visa skonsolidowała swój globalny budżet kreatywny w agencji TBWA/Worldwide.

Dotychczas korporacyjne hasło “Life takes Visa” na różnych rynkach funkcjonowało w różnych wersjach, np.: “All you need is Visa”, “Visa. All it takes” czy “Life needs Visa”. (AdAge.com)