Kraj

W nowej kampanii Cif czyści rowerek i buty

Unilever Polska prowadzi kampanię wspierającą markę Cif. Działania pod hasłem "Twoje ulubione rzeczy znowu jak nowe" obejmują wyłącznie wybrane stacje...

Unilever Polska prowadzi kampanię wspierającą markę Cif. Działania pod hasłem “Twoje ulubione rzeczy znowu jak nowe” obejmują wyłącznie wybrane stacje telewizyjne.

W spotach TV pokazano, jak mleczko Cif skutecznie radzi sobie z wyczyszczeniem roweru czy sportowych butów. Wojciech Tomczak, corporate affairs manager, podkreśla, że pozycjonowanie marki nie pozostało zmienione. – Nadal to mleczko uniwersalne. Pokazujemy jednak kolejne możliwości użycia produktu, a nie – jak było dotychczas – użycie jedynie do trzech rodzajów powierzchni – wyjaśnia Tomczak.

Czas trwania kampanii nie został ujawniony. Za kreację reklam odpowiada agencja Lowe GGK, za planowanie i zakup mediów – Media Direction OMD. (BG)