Kraj

Nike będzie reklamował akcję "Nike Ona czy On"

Firma Nike przygotowuje kampanię reklamową akcji skierowanej do biegaczy "Nike Ona czy On". W ramach tego projektu promowany jest system...

Firma Nike przygotowuje kampanię reklamową akcji skierowanej do biegaczy “Nike Ona czy On”. W ramach tego projektu promowany jest system Nike Plus.

Jest to międzynarodowa akcja Nike. Opiera się na rywalizacji między biegającymi kobietami a mężczyznami. Kapitanem drużyny kobiet jest aktorka Matylda Damięcka, która do pomocy w walce z mężczyznami poprosiła Sylwię Ejdys, wielokrotną mistrzynię Polski w biegach na 800 i 1500 m. Do boju na kilometry drużynę mężczyzn poprowadzi Mateusz Damięcki, a pomoże mu w tym m.in. Artur Noga, mistrz świata juniorów i najszybszy biały płotkarz świata.

W ramach projektu w okresie 13 marca – 19 kwietnia każdy przebiegnięty kilometr członka zarejestrowanego na stronie Nikeplus.pl zasila konto jednej z drużyn. Do rywalizacji można się również dołączyć, uczestnicząc w Biegu Nike+ Ona czy On, który odbędzie się w Warszawie 19 kwietnia – w ostatnim dniu światowej rywalizacji. Podczas 60-minutowego biegu w stołecznym parku Skaryszewskim dwa zespoły – kobiet i mężczyzn – będą walczyć o to, by pokonać jak najdłuższy dystans.

Akcja “Nike Ona czy On” będzie reklamowana w telewizji, prasie oraz internecie. Marketer współpracuje z agencją Lowe GGK i domem mediowym Mindshare. Jednocześnie Nike przygotował specjalną akcję promocyjną dla systemu Nike Plus realizowaną we współpracy z Intersportem. Wartość budżetu nie została podana. (JD)