M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

PUDLISZKI WPROWADZIŁY NA RYNEK ZIELONY KETCHUP

Serwis Dzienny | 11 kwietnia 2001, 00:00

Pudliszki SA należące do Heinz Polska wprowadziły na rynek zielony ketchup na początku kwietnia br. Wprowadzeniu nowego produktu towarzyszyły działania...

Pudliszki SA należące do Heinz Polska wprowadziły na rynek zielony ketchup na początku kwietnia br. Wprowadzeniu nowego produktu towarzyszyły działania PR (primaaprilisowa informacja prasowa) przygotowane przez producenta. Na początku maja br. w Internecie powstanie strona poświęcona zielonemu ketchupowi i jednocześnie rozpocznie się internetowa kampania produktu. Całość opracuje agencja Internet Designers, która wcześniej przygotowała serwis korporacyjny Heinz Polska oraz serwis reklamowy ketchupu Heinz. Reklama internetowa zielonego ketchupu skierowana jest do dzieci i młodzieży w wieku 10-16 lat. Nowy ketchup produkowany jest z naturalnych składników, jednak zamiast czerwonych pomidorów do jego produkcji używa się zielonych jabłek, a kolor dodatkowo wzmacniany jest naturalnym barwnikiem roślinnym. Handlowa nazwa brandu brzmi "Zielony", ponieważ polskie prawo nie pozwala na nazywanie produktu "ketchupem", jeżeli nie jest on wytwarzany głównie z pomidorów. "Zielony" sprzedawany jest w opakowaniach 480-g, w cenie 4 zł. Jak powiedział Marcin Berent, product manager Heinz Polska, obecnie nie jest planowana ATL-owa kampania reklamowa produktu. (PR)

Czytaj więcej na temat: , ,