M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

THOMSON PROMUJE TELEWIZORY Z DVD

Serwis Dzienny | 11 kwietnia 2001, 00:00

Thomson Consumer Electronic Poland rozpoczął kampanię promocyjną telewizorów z odtwarzaczem DVD "3 za 1". Każdy, kto od początku kwietnia do...

Thomson Consumer Electronic Poland rozpoczął kampanię promocyjną telewizorów z odtwarzaczem DVD "3 za 1". Każdy, kto od początku kwietnia do końca sierpnia br. kupi jeden z trzech telewizorów: 24WT25ES (cena 3999 zł), 28WT25ES (5999 zł), 32WT45ES (cena 7999 zł), otrzyma gratis14-calowy telewizor z serii LIFE (cena poza promocją 829 zł). Stronę kreacji kampanii opracowała agencja Raven Art z Warszawy. Promocja będzie wspierana kampanią reklamową w pismach branżowych (m.in. "Life - Video"), a także wspólnymi akcjami Thomsona w prasie regionalnej z partnerami handlowymi. We wszystkich sklepach, w których sprzedawane są produkty Thomsona, pojawią się pudła do ekspozycji telewizorów oraz informacje o promocji na plakatach i naklejkach. Budżet reklamowy Thomsona obsługuje agencja Publicis. (PR)

Czytaj więcej na temat: ,