Kraj

Touchpoint RC rozstaje się z większością pracowników

Z agencji marketingu zintegrowanego Touchpoint RC (Corporate Profiles DDB Group) odejdzie pięć z zatrudnionych łącznie ośmiu osób, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie....

Z agencji marketingu zintegrowanego Touchpoint RC (Corporate Profiles DDB Group) odejdzie pięć z zatrudnionych łącznie ośmiu osób, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Wśród osób rozstających się z firmą jest według naszych informacji Jacek Pawlak, managing & creative director.

Paweł Kastory, CEO grupy, pytany o redukcje w Touchpoint RC, powiedział tylko, że mają one związek ze znaczącą restrukturyzacją agencji, co jednak jego zdaniem nie oznacza likwidacji tej spółki. Marka Touchpoint RC ma zostać zachowana, ale Kastory nie podał żadnych szczegółów dotyczących jej dalszego funkcjonowania.

Agencja w ciągu ostatnich miesięcy pracowała m.in. dla Radia Zet, Providenta, PZU i Empiku. Jeszcze w połowie ub.r. zatrudniała 26 osób, z czego 10 było w dziale kreacji (patrz DS “MMP” z 4 czerwca 2008 r.).

Touchpoint RC w strukturach Corporate Profiles DDB Group zastąpiła dwa lata temu funkcjonującą wcześniej agencję Rapp Collins. (AMS)