Kraj

Manekiny na ulicach Poznania promują Galerię Malta

Firma Neinver uzupełnia promocję nowo powstałego centrum handlowego o działania ambientowe. Akcja jest elementem kampanii reklamowej promującej otwarcie poznańskiej Galerii...

Firma Neinver uzupełnia promocję nowo powstałego centrum handlowego o działania ambientowe. Akcja jest elementem kampanii reklamowej promującej otwarcie poznańskiej Galerii Malta (Neinver) pod hasłem “I love Malta” (patrz DS “MMP” z 6 marca br.). Przez cały tydzień poprzedzający otwarcie Galerii Malta planowane na 25 marca w najpopularniejszych miejscach w centrum Poznania można spotkać grupy kolorowo ubranych dyskutujących między sobą manekinów. Hasła w tzw. chmurkach dialogowych zachęcają przechodniów do odwiedzenia nowego centrum handlowego.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa San Markos, natomiast za działania ambientowe odpowiedzialna jest firma eventowa Prowokator. (DD)