Kraj

Kayah przekonuje do wiosennego przebudzenia z kosmetykami AA

Firma Oceanic rusza z wiosenną kampanią reklamową promującą kosmetyki AA. W kampanii wystąpiła piosenkarka Kayah, ambasadorka marki. W ramach kampanii...

Firma Oceanic rusza z wiosenną kampanią reklamową promującą kosmetyki AA. W kampanii wystąpiła piosenkarka Kayah, ambasadorka marki.

W ramach kampanii przygotowano konkurs “I Ty możesz wyglądać jak gwiazda!”, w którym główną nagrodą dla 20 zwyciężczyń jest weekendowy pobyt w hotelu OSSA Congress & Spa połączony z zabiegami pielęgnacyjnymi. Na koniec pobytu odbędzie się kolacja z Kayah. Mechanizm konkursu polega na tym, że konsumentka musi kupić jeden z produktów AA, wysłać SMS i czekać na wyniki losowania. Czas trwania akcji promocyjnej przewidziano na 10 tygodni, do 31 maja 2009 r.

Na potrzeby kampanii telewizyjnej przygotowano 15-sekundowe spoty reklamowe z udziałem Kayah, które będą emitowane w kanałach TVN, TVN Style, TV4 oraz całym pakiecie At Media. Kampania telewizyjna zostanie wsparta poprzez działania prowadzone w internecie – kampania bannerowa w najlepszych portalach kobiecych, mailing do internautek oraz minisite www.sesjapieknosciaa.pl.

Wizerunek Kayah został również wykorzystany w kampanii outdoorowej obejmującej wielkoformatowe billboardy (12×3) oraz citylighty zlokalizowane w największych miastach w Polsce, m.in. Poznaniu, Krakowie, Łodzi, Trójmieście, oraz megabillboard (2500 mkw.) w Warszawie.

W kampanii prasowej wykorzystano ekskluzywne miesięczniki kobiece oraz magazyny typu people. Obok tradycyjnych formatów reklam pojawią się niestandardowe moduły mające za zadanie przyciągnąć uwagę konsumentek i zachęcić je do wzięcia udziału w konkursie. Specjalne materiały POS pojawią się także w punktach sprzedaży.

Kampanię reklamową przygotował dział PR firmy Oceanic we współpracy z PRZP. Za planowanie i zakup telewizji odpowiada Intermedia. Wartość budżetu nie jest znana. (JD)