Zagranica

Nestle sięga po japońską filozofię kansei, by dotrzeć do emocji konsumentów

Koncern Nestle sięga po japońską filozofię kansei. Chce z jej pomocą dotrzeć do emocji konsumentów. Kansei w ujęciu Nestle skupiać...

Koncern Nestle sięga po japońską filozofię kansei. Chce z jej pomocą dotrzeć do emocji konsumentów.

Kansei w ujęciu Nestle skupiać się ma na tym, co konsumenci będą odczuwać w procesie przygotowywania i projektowania produktów. Chce poznać też wpływ emocji towarzyszących produktom wykonanym w duchu kansei na psychikę.

Koncern spożywczy chce skorzystać z wzorców kansei m.in. w przygotowywaniu nowych opakowań swoich produktów. Nestle, które w różnych oddziałach w projekt zaangażowało ponad 20 projektantów, chce najpierw wykorzystać kansei design w odświeżeniu jednej z linii czekolad. Dotąd z filozofii kansei korzystały m.in. japońskie koncerny samochodowe Mazda i Toyota. (“BrandRepublic”)