Zagranica

EBay prowadzi paneuropejski przetarg na obsługę directmarketingową

EBay przegląda zakres współpracy z agencjami obsługującymi jego paneuropejski budżet w zakresie akcji marketingu bezpośredniego. Dotychczas gigant aukcyjny pracował z...

EBay przegląda zakres współpracy z agencjami obsługującymi jego paneuropejski budżet w zakresie akcji marketingu bezpośredniego. Dotychczas gigant aukcyjny pracował z różnymi agencjami lokalnie. Teraz ogłosił przegląd ofert, w którym biorą udział zarówno agencje dotychczas pracujące, jak i firmy spoza tego grona. Do tej pory eBay współpracował m.in. z: Tullo Marshall Warren w Wielkiej Brytanii, Euro RSCG we Francji czy Mortierbrigade w Belgii. Niewykluczone, że koncern zdecyduje się scentralizować swój budżet w rękach jednej agencji.

W ubiegłym miesiącu eBay rozpisał przetarg na agencję reklamową, która obsłuży skonsolidowany paneuropejski budżet ATL, który szacuje się na równowartość 22 mln funtów.

Niewykluczone, że eBay przeprowadzi w tym roku także przetarg mediowy w Wielkiej Brytanii. Obecnie ten budżet obsługuje sieć PHD, aczkolwiek Carat realizował w listopadzie ub.r. przedświąteczną kampanię tego serwisu. (“BrandRepublic”)