M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

MEGASPOT COCA-COLI W TVP1, POLSACIE I TVN

Serwis Dzienny | 24 kwietnia 2001, 00:00

Start nowej kampanii Coca-Coli, zrealizowanej według polskiej kreacji pod hasłem "Chce się żyć", przypadł na 23 kwietnia br. O godzinie...

Start nowej kampanii Coca-Coli, zrealizowanej według polskiej kreacji pod hasłem "Chce się żyć", przypadł na 23 kwietnia br. O godzinie 20.00 działania reklamowe zostały zainaugurowane specjalnym 3-minutowym blokiem reklamowym nadanym jednocześnie w trzech telewizjach: TVP1, Polsacie i TVN, a poświęconym w całości tylko jednemu produktowi - Coca-Coli. W jego skład weszły najlepsze spoty reklamowe Coca-Coli wyprodukowane przez ostatnich dziesięć lat. Debiutująca w ten sposób nowa kampania "Chce się żyć", przygotowana przez McCann-Erickson według światowego pomysłu, lecz z całkowicie polską kreacją i umiejscowiona w polskiej rzeczywistości - trafi do Wielkiej Brytanii, Francji, Niemiec, Hiszpanii, Rosji oraz Bośni. Nowe spoty noszą tytuły "Warcaby" i "Matura" - opowiadają historię zwykłych ludzi, w których życiu szczególną rolę odgrywa reklamowany napój. Globalna superakcja Coca-Coli związana jest ze spadkiem sprzedaży jej flagowego napoju. Głównym doradcą koncernu w nowej strategii marketingowej jest Interpublic Group of Cos., właściciel McCann-Erickson. Coca-Cola wyda ponad 500 mld dol. na reklamę w br. Polski oddział McCanna obsługuje tego klienta od stycznia br., po 5 latach przerwy. (MM)

Czytaj więcej na temat: , , , ,