M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

WYODRĘBNIONO DWA DZIAŁY REKLAMY W MARQUARD MEDIA

Serwis Dzienny | 24 kwietnia 2001, 00:00

Wydawnictwo Marquard Media (wspólna nazwa dla Hearst-Marquard Publishing i JMG Magazine Publishing Company) zmieniło struktury swej części handlowej. Zostały wyodrębnione...

Wydawnictwo Marquard Media (wspólna nazwa dla Hearst-Marquard Publishing i JMG Magazine Publishing Company) zmieniło struktury swej części handlowej. Zostały wyodrębnione dwa działy reklamy. Dyrektorem reklamy obsługującym tytuły Hearst-Marquard jest nadal Barbara Argasińska ("Cosmopolitan", "Shape" i najnowszy magazyn "Madame Figaro"). Natomiast dyrektorem reklamy JMG została nowa osoba w wydawnictwie - Monika Sójkowska. Do jej zadań należy koordynacja prac nad pozyskiwaniem ogłoszeń do - w tej chwili - dwóch miesięczników: męskiego "CKM" i młodzieżowego "Mega Sport". Monika Sójkowska ostatnio była menedżerem biura promocji i reklamy w Burdzie Polska, a wcześniej menedżerem sprzedaży i marketingu w wydawnictwie fachowym Bertelsmann Media. (KP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,