M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

KAMPANIA REKLAMOWA PREEM STARTUJE 1 MAJA BR.

Serwis Dzienny | 24 kwietnia 2001, 00:00

Agencja reklamowa Don't jest odpowiedzialna za kreację w kampanii reklamowej koncernu paliwowego Preem, która startuje 1 maja br. Planowaniem i...

Agencja reklamowa Don't jest odpowiedzialna za kreację w kampanii reklamowej koncernu paliwowego Preem, która startuje 1 maja br. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Euromedia. Kampania zostanie przeprowadzona na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w stacjach radiowych. Budżet kampanii wynosi 1 mln zł. Jak już informowaliśmy w Dziennym Serwisie "MiMP" z 19 marca br., początkowo firma planowała rozpoczęcie kampanii na 1 kwietnia br., jednak z powodu zbyt małej ilości czasu potrzebnego na przygotowania kampania została przesunięta na 1 maja br. Celem kampanii jest wzrost sprzedaży, budowa bazy klientów oraz budowa wizerunku marki. Grupę docelową stanowią użytkownicy samochodów osobowych oraz małe firmy transportowe. Partnerem strategicznym koncernu Preem w tej kampanii jest firma ákoda Polska. Kampania potrwa do 31 lipca br. (PU)

Czytaj więcej na temat: