Kraj

Producent drzwi Porta chce zaktywizować się w internecie

Sieć reklamy internetowej IDMnet SA rozpoczęła roczną współpracę z firmą Porta KMI Poland, producentem drzwi, właścicielem marek Porta Drzwi i...

Sieć reklamy internetowej IDMnet SA rozpoczęła roczną współpracę z firmą Porta KMI Poland, producentem drzwi, właścicielem marek Porta Drzwi i Villadora. IDMnet zaplanuje aktywność reklamową marki Porta Drzwi w internecie. Ponadto będzie świadczyć usługi dotyczące analizy i opiniowania ofert kierowanych do firmy, bieżących e-strategii oraz optymalizacji działań promocyjnych z uwzględnieniem dynamiki rynku. Zaplanowana aktywność internetowa będzie wspomagała pozostałe działania komunikacyjne w ramach kampanii “Drzwi do Twojego Świata” i w zakresie budowania wizerunku marki eksperckiej w zakresie drzwi.

IDMnet ma zasięg na poziomie prawie 11,9 mln użytkowników (Megapanel PBI/Gemius, styczeń 2009). (TWI)