Kraj

Mindshare chce wprowadzić markę Made in Mind na inne rynki

Sieć Mindshare interesuje się wprowadzeniem marki Made in Mind na inne rynki. Jak mówi Sebastian Olszowy z zarządu Mindshare Polska,...

Sieć Mindshare interesuje się wprowadzeniem marki Made in Mind na inne rynki. Jak mówi Sebastian Olszowy z zarządu Mindshare Polska, prowadzone są wstępne rozmowy na temat możliwości przeniesienia konceptu do innych krajów.

– W ub.r. przychody z działalności pozamediowej stanowiły dwucyfrowy udział w strukturze przychodów polskiego Mindshare. A Made in Mind był jednym z najistotniejszych źródeł tych dodatkowych wpływów – dodaje.

Made in Mind jest agencją kreatywną uruchomioną przez polski oddział Mindshare jesienią 2007 r. Po globalnej restrukturyzacji w ramach sieci Made in Mind jako jedyna spośród specjalizacji Mindshare Polska zachowała swój osobny brand. Obecnie funkcjonuje on w ramach obszaru invention.

Made in Mind początkowo specjalizowała się głównie w kreacji na potrzeby nowych mediów. Obecnie jest fullservice’ową agencją kreatywną. W portfolio jej realizacji są m.in. projekty dla R20 czy Uniqa. Usługi Made in Mind są też proponowane klientom innych domów mediowych z polskiego oddziału GroupM (Media Insight, MediaCom, Mediaedge:cia, Maxus). Agencją od chwili jej powstania kieruje Paweł Żeleźniak. (JN)