Zagranica

MediaCom wycofuje się z przetargu Nokii; przetarg dotyczy także Polski

MediaCom nie będzie bronił obsługi budżetu mediowego Nokii w globalnym przetargu. Agencja wycofała się z udziału w rywalizacji. Wartość budżetu...

MediaCom nie będzie bronił obsługi budżetu mediowego Nokii w globalnym przetargu. Agencja wycofała się z udziału w rywalizacji. Wartość budżetu marketera szacuje się na ponad 400 mln dol. Jak podają źródła z WPP Group, do której należy sieć, decyzja została podjęta z uwagi na zbyt niskie wynagrodzenie zaproponowane przez Nokię. Jeden z menedżerów z WPP Group poinformował również, że w konkursie nie będzie brała udziału żadna z agencji GroupM, struktury mediowej WPP. W przetargu biorą obecnie udział agencje z: Omnicom, Interpublic i Havas. Nokia odmówiła komentarza na temat decyzji MediaComu. Według naszych informacji przetarg Nokii obejmuje również polski rynek. (“BrandRepublic”, JN)