Kraj

At Media będzie pracować dla stacji TCM

Kanał TCM należący do Turner Broadcasting i dom sprzedaży At Media rozpoczynają współpracę w zakresie sprzedaży czasu reklamowego i organizacji...

Kanał TCM należący do Turner Broadcasting i dom sprzedaży At Media rozpoczynają współpracę w zakresie sprzedaży czasu reklamowego i organizacji akcji specjalnych. Kanał będzie dostępny dla reklamodawców w ofercie At Media od maja br. w sprzedaży indywidualnej oraz w pakietach reklamowych: At Max, At Adults, At Men, i pakietach premium – At Premium i At Your Choice.

Zdaniem Petera Flammana, wiceprezesa i dyr. zarządzającego Turner Broadcasting w Europie Północnej, umowa z At Media i aktywizacja sprzedaży czasu to naturalna konsekwencja zmian w TCM w br., w tym m.in. znacznego poszerzenia repertuaru i zmiany oprawy. Zapowiedział też kolejne inwestycje w ofertę programową stacji. – Dzięki obecności TCM w portfolio At Media udział w oglądalności kanałów z naszej oferty wynosi już ponad 10 proc., co oznacza, że dla kampanii zasięgowych oferta At Media może stanowić nawet 20 proc. kupowanych GRP bez straty efektywności kampanii – uważa Maria Wajda, dyrektor operacyjna At Media.

TCM to kanał filmowy emitujący klasykę kina od lat 20. do końca lat 90. XX w. W Polsce dostępny jest w wybranych sieciach kablowych oraz w ofercie platform Cyfra Plus i Cyfrowy Polsat. (PM)