Kraj

Agencja Touch & Try przygotowała event dla sieci Aster

Agencja Touch & Try przygotowała specjalny trzydniowy event dla firmy Aster. Projekt "Galeria pozytywnych emocji" prowadzony będzie w Warszawie. Jest...

Agencja Touch & Try przygotowała specjalny trzydniowy event dla firmy Aster. Projekt “Galeria pozytywnych emocji” prowadzony będzie w Warszawie. Jest częścią kampanii wizerunkowej operatora sieci Aster “Wspólne chwile zaczynają się od Aster” przygotowanej przez agencję White Rabbit. Obie agencje należą do grupy komunikacyjnej MindCup. W ramach eventu zorganizowany zostanie konkurs rysunkowy dla przechodniów. Ich prace będą wyświetlane w nocy na ścianie budynku. Budżet eventu nie został ujawniony. Firma Aster jest dostawcą usług telekomunikacyjnych. Na koniec I kwartału 2009 r. miała 380 tys. abonentów TV analogowej, ok. 70 tys. TV cyfrowej, blisko 160 tys. abonentów internetu, 62 tys. telefonii stacjonarnej i 18 tys. komórkowej. (PM)