M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

HEARST-MARQUARD WSPIERA REKLAMĄ SPRZEDAŻ "MADAME FIGARO"

Serwis Dzienny | 26 kwietnia 2001, 00:00

Sprzedaż wprowadzonego właśnie na rynek magazynu "Madame Figaro" została wsparta multimedialną kampanią reklamową. Jego wydawca - Hearst-Marquard Publishing - wykorzystuje...

Sprzedaż wprowadzonego właśnie na rynek magazynu "Madame Figaro" została wsparta multimedialną kampanią reklamową. Jego wydawca - Hearst-Marquard Publishing - wykorzystuje na jej potrzeby telewizję, a także reklamę zewnętrzną i prasę. Spoty telewizyjne będą nadawane przez tydzień, począwszy od 23 kwietnia br. Budżet kampanii nie został ujawniony. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PanMedia Western. Budżet projektu i wykonania spotu telewizyjnego został powierzony Studiu Zet. "Madame Figaro" wystartowała w nakładzie 120 tys. egzemplarzy. Wydawca spodziewa się, że sprzedaż pierwszego numeru powinna sięgnąć ok. 100 tys. Polska "Madame Figaro" jest ósmą zagraniczną edycją tego francuskiego magazynu. Tuż przed polską wersją tytuł pojawił się na Węgrzech, gdzie wydaje go JMG Magazine Publishing Company. Polska edycja pisma kierowana jest do kobiet powyżej 30. roku życia, wykształconych, dobrze sytuowanych, eleganckich, ciekawych świata i praktycznych. Cena egzemplarza wynosi 7 zł. (KP)

Czytaj więcej na temat: , ,