M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

FEEDBACK/HILL AND KNOWLTON PRACUJE DLA PFIZERA

Serwis Dzienny | 26 kwietnia 2001, 00:00

Agencja Feedback/Hill and Knowlton będzie odpowiedzialna za kampanię public relations leku OTC Ben-Gay sprzedawanego przez Pfizer Polska. Kampania rozpocznie się...

Agencja Feedback/Hill and Knowlton będzie odpowiedzialna za kampanię public relations leku OTC Ben-Gay sprzedawanego przez Pfizer Polska. Kampania rozpocznie się na początku maja i potrwa do sierpnia br. Jak twierdzi Klaudia Mencina, account manager w Feedback/Hill and Knowlton, kampania będzie przede wszystkim polegać na prowadzeniu działań typu media relations, których efektem ma być promocja produktu w miesięcznikach, tygodnikach oraz w dziennikach. Oprócz tego przewidziany jest także sponsoring imprez sportowych. Ben-Gay jest balsamem używanym przez osoby czynnie uprawiające sport i stosowany jest w przypadku bólu mięśni i stawów. Klasyczna kampania reklamowa Ben-Gaya rozpoczęła się na początku kwietnia br. Za kreację pięciu różnych layoutów prasowych odpowiedzialna jest agencja reklamowa Bates Poland, natomiast planowaniem i zakupem powierzchni reklamowej zajął się dom mediowy Initiative Media. Reklamy w prasie ukazują się w sumie w 18 tytułach. Urszula Sokołowska, senior OTC manager w Pfizer Polska, mówi, że Ben-Gay nie będzie reklamowany w stacjach radiowych i telewizyjnych. Wysokość budżetu kampanii PR i ATL balsamu Pfizera nie została ujawniona. (PU)

Czytaj więcej na temat: , , , ,