M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

EKSPRESOWE PRZYGOTOWANIE SPECJALNEGO "HALO!". NOWOŚĆ W G+J?

Serwis Dzienny | 26 kwietnia 2001, 00:00

Tygodnik "Halo!" (G+J Polska) zdecydował się na duże przedsięwzięcie organizacyjne. Wydał swój 18-stronicowy numer specjalny w ciągu dwóch godzin, to...

Tygodnik "Halo!" (G+J Polska) zdecydował się na duże przedsięwzięcie organizacyjne. Wydał swój 18-stronicowy numer specjalny w ciągu dwóch godzin, to jest w czasie trwania gali "Polskie Nagrody Filmowe Orły 2001" ("Halo!" było sponsorem tej uroczystości w ostatni poniedziałek). Wydanie specjalne, wydrukowane w drukarni Winkowski, zawiera m.in. migawki z ceremonii oraz zdjęcia gwiazd w kreacjach założonych na ten wieczór. Goście opuszczający galę otrzymywali "gorący" dokument wydarzenia, w którym właśnie uczestniczyli. Łączny nakład wydania specjalnego "Halo!" wyniósł 2,5 tys. egzemplarzy. Był także dystrybuowany wśród VIP-ów związanych ze światem mediów, reklamy i filmu. Wydanie specjalne "Halo!" stało się także okazją do pierwszego wystąpienia Alicji Resich-Modlińskiej w roli osoby odpowiedzialnej za rozwój koncepcyjny pism o znanych ludziach w G+J Polska. W słowie wstępnym do wydania specjalnego Alicja Resich-Modlińska zapowiedziała, że wydawnictwo, w którym pracuje, niebawem "zaskoczy" swoich czytelników. Powodem zaskoczenia ma być tygodnik, "który będzie wyróżniał się" w grupie pism o znanych ludziach. W G+J Polska na razie nie znaleźliśmy wyjaśnienia, czy chodzi o całkiem nowy projekt wydawnictwa, czy może o zmianę formuły "Halo!". (KP)

Czytaj więcej na temat: ,