Kraj

Wirtualna Cherry Girl wesprze akcję MTV

W dniu obchodów Światowego Dnia Ziemi MTV przedstawiło nową wirtualną postać - Cherry Girl, która w niestandardowy sposób ma zachęcać...

W dniu obchodów Światowego Dnia Ziemi MTV przedstawiło nową wirtualną postać – Cherry Girl, która w niestandardowy sposób ma zachęcać młodych ludzi do dbania o ekologię. Akcja jest inicjatywą Fundacji MTV Switch, która walczy z problemem globalnego ocieplenia i innych zagadnień związanych z działalnością na rzecz Ziemi.

W kampanię włączyło się 66 oddziałów MTV na świecie, w tym polski. W promocji Cherry Girl MTV wykorzystało wiele platform komunikacji. Przygotowano m.in. 60-sekundowy spot, w którym Cherry Girl opowiada o swojej wizji ekologii. Spot można zobaczyć w specjalnej witrynie Cherry oraz na antenie MTV Polska, gdzie będzie emitowany przez najbliższych 10 tygodni. Cherry ma również swoje profile w internetowych serwisach społecznościowych oraz własnego bloga, a już niedługo będzie można ją spotkać również w aplikacjach mobilnych. Spot z udziałem Cherry Girl dla MTV Networks International stworzyła firma The Scarlett Mark, której członkowie zasłynęli jako współpracownicy reżysera Ridleya Scotta. (PM)