Kraj

"Echo Miasta" podkreśla w reklamach unikatowe cechy gazety

Dziś rozpoczęła się skierowana do reklamodawców kampania reklamowa bezpłatnej gazety "Echo Miasta" wydawnictwa Media4mat. Działania obejmują portale branżowe dla przedstawicieli...

Dziś rozpoczęła się skierowana do reklamodawców kampania reklamowa bezpłatnej gazety “Echo Miasta” wydawnictwa Media4mat. Działania obejmują portale branżowe dla przedstawicieli mediów, branży marketingowej i domów mediowych oraz prasę.

Przedstawiciele wydawcy podkreślają, że przy opracowywaniu strategii i kreacji położono nacisk na stworzenie wyrazistego przekazu, który przybliży reklamodawcom podstawowe i jednocześnie unikatowe cechy gazety.

Mają to podkreślać m.in. takie hasła reklamowe, jak “Gazeta, wszędzie ta sama i wszędzie inna…” lub “Gazeta, której nikt nigdy nie kupi… bo 500 tys. ludzi dostaje ją za darmo”.

– Uważamy, że świadomość walorów naszego tytułu wśród marketerów i domów mediowych jest wciąż zbyt niska. Dlatego zdecydowaliśmy się na zauważalny, przejrzysty i mocno skoncentrowany na głównym przekazie sposób komunikacji – powiedział Rafał Madyński, kierownik działu marketingu Media4mat.

Kreację przygotowała agencja Bimers (dawniej Bimer Mazurczak), w opracowaniu strategii uczestniczył również Rafał Wiśniewski, niezależny konsultant wydawnictwa. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.

“Echo Miasta” ukazuje się dwa razy w tygodniu w siedmiu największych aglomeracjach Polski. Łączny nakład wydania poniedziałkowego to 175 tys. egz., a czwartkowego 509 tys. egz. (TWI)