Dziś rozpoczęła się skierowana do reklamodawców kampania reklamowa bezpłatnej gazety “Echo Miasta” wydawnictwa Media4mat. Działania obejmują portale branżowe dla przedstawicieli mediów, branży marketingowej i domów mediowych oraz prasę.
Przedstawiciele wydawcy podkreślają, że przy opracowywaniu strategii i kreacji położono nacisk na stworzenie wyrazistego przekazu, który przybliży reklamodawcom podstawowe i jednocześnie unikatowe cechy gazety.
Mają to podkreślać m.in. takie hasła reklamowe, jak “Gazeta, wszędzie ta sama i wszędzie inna…” lub “Gazeta, której nikt nigdy nie kupi… bo 500 tys. ludzi dostaje ją za darmo”.
– Uważamy, że świadomość walorów naszego tytułu wśród marketerów i domów mediowych jest wciąż zbyt niska. Dlatego zdecydowaliśmy się na zauważalny, przejrzysty i mocno skoncentrowany na głównym przekazie sposób komunikacji – powiedział Rafał Madyński, kierownik działu marketingu Media4mat.
Kreację przygotowała agencja Bimers (dawniej Bimer Mazurczak), w opracowaniu strategii uczestniczył również Rafał Wiśniewski, niezależny konsultant wydawnictwa. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.
“Echo Miasta” ukazuje się dwa razy w tygodniu w siedmiu największych aglomeracjach Polski. Łączny nakład wydania poniedziałkowego to 175 tys. egz., a czwartkowego 509 tys. egz. (TWI)