Kraj

Król Artur zachęca do mieszkania "po swojemu" w nowej odsłonie kampanii Ikei

IKEA rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii wizerunkowej "Ty tu urządzisz". Spot opowiada historię króla Artura, którego matka krytykuje za okrągły stół....

IKEA rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii wizerunkowej “Ty tu urządzisz”. Spot opowiada historię króla Artura, którego matka krytykuje za okrągły stół. W jej opinii mebel ten nie spełnił swojej roli – nie wyeliminował sporów między rycerzami o pierwszeństwo i nie podkreślił pozycji króla.

Spoty są emitowane w największych stacjach telewizyjnych i kanałach niszowych. Film był kręcony na zamku w Malborku. 30 kwietnia rozpocznie się ponadto kampania w internecie oparta przede wszystkim na minisicie Tytuurzadzisz.wp.pl. Wszystkie działania potrwają pięć tygodni. Są one skierowane głównie do kobiet w wieku 20-49 lat, które decydują o urządzaniu wnętrz.

Kreację kampanii przygotowała agencja PZL. Media zaplanował i kupił dom mediowy Mediaedge:cia. Film wyreżyserował Iwo Zaniewski, za zdjęcia odpowiada Paweł Edelman, a za scenografię – Allan Starski. (TWI)