Kraj

Grupa Żywiec ruszyła z kampanią repozycjonującą Stronga

Wczoraj wystartowała kampania reklamowa repozycjonująca markę Strong (Grupa Żywiec) - "Strong. Piwo w pełni. Dwusłodowe". Nowe pozycjonowanie piwa zbudowane zostało...

Wczoraj wystartowała kampania reklamowa repozycjonująca markę Strong (Grupa Żywiec) – “Strong. Piwo w pełni. Dwusłodowe”. Nowe pozycjonowanie piwa zbudowane zostało wokół jego unikatowego smaku. Pierwszym etapem działań jest kampania telewizyjna. W spocie wykorzystano motyw zaćmienia słońca – zjawiska, które podkreśla niezwykłość połączeń występujących w naturze i jest niejako metaforą niezwykłego połączenia dwóch gatunków słodu. Głównym bohaterem spotu jest piwo, a zwieńczeniem filmu jest przyjemność płynąca z delektowania się smakiem Stronga. Kampania telewizyjna będzie wspierana kampanią kinową, prasową i internetową. Strong Dwusłodowy będzie również głównym motywem działań BTL marki.

Kreacją dla marki Strong zajmuje się agencja Hand Made (w ub.r. realizowała dla Stronga spot “Dzwon”). Działania BTL pozostają w gestii agencji Locomotiva. Za zakup mediów dla Grupy Żywiec odpowiadają ZenithOptimedia i Media Concept. (MM)