M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Marka odzieżowa Cropp chce kojarzyć się ze sztuką ulicy

Serwis Dzienny | 29 kwietnia 2009, 06:45

Agencja reklamowa G7 przygotowała dla marki odzieżowej Cropp z portfolio LPP SA projekt komunikacyjny MonohromProjekt. To element nowej strategii komunikacyjnej...

Agencja reklamowa G7 przygotowała dla marki odzieżowej Cropp z portfolio LPP SA projekt komunikacyjny MonohromProjekt. To element nowej strategii komunikacyjnej marki, w której ta odwołuje się do sztuki ulicy.

W ramach MonohromProjekt powstałego we współpracy z grafficiarzami Krikiem i Riamem G7 przygotowała filmy wirusowe promujące projekt i artystów oraz nadzoruje wyświetlanie miniserialu animowanego "Pig Doktor", również autorstwa Krika i Riama, wyświetlanego w pięciu miastach Polski i czeskiej Pradze.

Kampanię wspierają ponadto witryny salonów Cropp i strona marki www.Cropp.com. Projekt można śledzić na stronie akcji www.Monohromprojekt.net i w YouTube.pl. Zwieńczeniem działań będzie event pod Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie, na którym będzie można obejrzeć finał animacji "Pig Doktor", otagować PKiN i posłuchać zespołu Cool Kids of Death.

- Celem MonohromProjekt jest przeniesienie sztuki ulicy w inny wymiar, wymiar projekcji multimedialnej. Marka Cropp w swojej strategii zakłada wsparcie projektów tworzonych w mieście przez młodych i aktywnych ludzi - tłumaczy Marta Marucha, brand manager marki Cropp. (TWI)

Czytaj więcej na temat: , , , ,