M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Hypermedia opracowała strategię kampanii Adidas Originals

Serwis Dzienny | 29 kwietnia 2009, 06:45

Agencja interaktywna Hypermedia (Isobar Polska) opracowała strategię i zaplanowała media internetowe najnowszej kampanii wizerunkowej marki Adidas Originals pt. "Nasz dom...

Agencja interaktywna Hypermedia (Isobar Polska) opracowała strategię i zaplanowała media internetowe najnowszej kampanii wizerunkowej marki Adidas Originals pt. "Nasz dom jest twoim domem... wpadnij na imprezę" ("Celebrate orginality").

Osią kampanii jest konkurs w portalu O2.pl (Adidas.o2.pl), w którym internauci mogą umieszczać nakręcone przez siebie filmy promujące markę Adidas Originals. W działaniach wykorzystano ponadto sieć reklamy wideo V2Media, sieć reklamową IDMnet, komunikator Gadu-Gadu, Google, a także działania mobile i wirusowe. Kampania jest skierowana do młodych mieszkańców dużych miast w wieku 18-25 lat.

- Zadaniem kampanii jest zwiększenie świadomości marki poprzez promocję nowej kolekcji ubrań marki Adidas Originals, która podkreśla i propaguje ducha mody inspirowanego sportem. Dzięki wybranym portalom i konkursowi możemy dotrzeć do grupy docelowej i zachęcić ich do udziału w wyzwaniu Adidasa - powiedział Robert Stępniewski, interactive media manager Hypermedia. Kampania potrwa do końca maja. (TWI)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,