Zagranica

Akcjonariusze Avivy protestują przeciw kampanii z celebrities

Akcjonariusze brytyjskiej grupy finansowej Aviva oskarżają ją o to, że rozrzutnie wydaje pieniądze, przeznaczając 80 mln funtów na kampanię rebrandingową...

Akcjonariusze brytyjskiej grupy finansowej Aviva oskarżają ją o to, że rozrzutnie wydaje pieniądze, przeznaczając 80 mln funtów na kampanię rebrandingową z udziałem gwiazd: Bruce’a Willisa, Ringo Starra i Elle McPherson.

Kampania przygotowana przez AMV informuje o zmianie nazwy Norwich Union na Aviva. Akcjonariusze spółki oskarżyli zarząd o lekkomyślne szastanie pieniędzmi na gwiazdorskie kontrakty reklamowe. “The Daily Telegraph” cytuje wypowiedź jednego z akcjonariuszy: “Komu potrzebny jest Ringo Starr mówiący o zmianie nazwy? Im się wydaje, że mogą szastać naszymi pieniędzmi, na co im się żywnie podoba!”.

Zarząd Avivy broni się, twierdząc, że już po pierwszym etapie znajomość marki Aviva skoczyła z 35 do 80 proc. W Wielkiej Brytanii kampania jest prowadzona w telewizji i na billboardach, w następnych miesiącach ma ona ruszyć także na rynkach europejskich, w Azji i Ameryce. (“BrandRepublic”)