Kraj

Tan-Viet zostaje z Maxusem; wspiera reklamą Tao Tao

Tan-Viet International postanowił przedłużyć współpracę z domem mediowym Maxus. Firma porównała oferty tego domu mediowego i Starcomu. Przegląd dotyczył planowania...

Tan-Viet International postanowił przedłużyć współpracę z domem mediowym Maxus. Firma porównała oferty tego domu mediowego i Starcomu. Przegląd dotyczył planowania i zakupu telewizji dla kampanii produktów marki Tao Tao. Za pozostałe media firma odpowiada we własnym zakresie.

Równocześnie Tan Viet ruszył z kampanią reklamową sosów Tao Tao. Jak mówi Marek Rogoża, dyrektor marketingu Tan-Viet International, głównym celem kampanii jest pokazanie łatwości i możliwości zastosowania sosów Tao Tao jako składników potraw kuchni nie tylko orientalnej, lecz także przede wszystkim polskiej.

Kampania reklamowa opiera się na 30- i 15-sekundowych spotach zrealizowanych na taśmie 35 mm. Autorem kreacji jest agencja reklamowa Dobra Nasza. Spoty wyreżyserował Arek Tomiak przy współpracy z domem produkcyjnym Film It. Aranżację potraw przygotował Darek Menkus. Za planowanie i zakup mediów odpowiadają dział marketingu Tan-Viet (radio, kino, internet) oraz dom mediowy Maxus (telewizja). Wartość budżetu nie jest znana. Działania reklamowe potrwają do lipca br. (JD)