Kraj

Millennium powraca do telewizji; w reklamie znów Urbański

Bank Millenium rozpoczyna nową kampanię reklamową w telewizji, radiu i internecie - pierwszą po czterech miesiącach przerwy. Jej twarzą podobnie...

Bank Millenium rozpoczyna nową kampanię reklamową w telewizji, radiu i internecie – pierwszą po czterech miesiącach przerwy. Jej twarzą podobnie jak w ostatnich projektach komunikacyjnych jest znany, m.in. z prowadzenia teleturnieju “Milionerzy” w TVN prezenter Hubert Urbański. Kreacja filmu reklamowego bezpośrednio nawiązuje do oprawy teleturnieju – w reklamie uczestniczka teleturnieju zastanawia się, co zrobić z główną wygraną – 100 tys. zł. Hubert Urbański oraz mąż doradzają jej wpłacenie środków na Lokatę SuperProcent Banku Millennium (trzymiesięczny depozyt oprocentowany na 6 proc. w skali roku).

Kampania reklamowa będzie prowadzona w: telewizji (stacje ogólnopolskie oraz wybrane kanały tematyczne), internecie oraz stacjach radiowych. Towarzyszyć jej będą materiały BTL – plakaty oraz ulotki z hasłem “Pewnie zainwestowane pieniądze”, które pojawią się w blisko 500 oddziałach banku w kraju.

W komunikacji podkreślane są podstawowe cechy produktu – oprocentowanie 6 proc. w skali roku na lokacie trzymiesięcznej, możliwość założenia lokaty także na 6 lub 12 miesięcy z oprocentowaniem 5 proc. i dostępność – minimalna kwota lokaty to 1 tys. zł.

Kreację reklam przygotowała agencja Mather Communications, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Initiative Warszawa.

Bank Millennium od początku br. nie prowadził kampanii reklamowych z wykorzystaniem telewizji, a przypomnijmy, że w ub.r. Millennium był drugim po PKO BP reklamodawcą wśród banków – w 2008 r. wydał na media 65,4 mln zł (dane: Expert Monitor; nie uwzględniają rabatów), o 60 proc. więcej niż w 2007 r. (40,4 mln zł). (MB)