Kraj

Dobocom opracuje strategię dla Benedyktynki

Agencja Dobocom opracuje strategię dla Benedyktynki - likieru wytwarzanego przez zakon benedyktynów w Lubiniu. Producentem trunku jest firma związana z...

Agencja Dobocom opracuje strategię dla Benedyktynki – likieru wytwarzanego przez zakon benedyktynów w Lubiniu. Producentem trunku jest firma związana z zakonem spółka Bene.


Początki Benedyktynki sięgają 1510 roku. Wówczas włoski mnich Bernardo Vincelli sporządził miksturę z rumu, ziół i korzeni. Alkohol produkowany jest przez mnichów lubińskich, a sprzedawany w sieci sklepów benedyktyńskich w całej Polsce oraz w delikatesach Piotr i Paweł. Benedyktynka ma być konkurentem takich alkoholi ziołowych, jak: Becherovka (Czechy), Unicum (Węgry), Jagermeister (Niemcy).

Przekazanie projektu agencji obyło się bez przetargu. (TW)